Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να καθορίσουμε τα στοιχεία του κατόχου και τις βασικές ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού μας καταστήματος με την χρήση του πάνελ διαχείρισης της Joomla σε συνδυασμό με το Virtuemart.
Βήμα 1ο
Συνδεόμαστε την joomla απο τo πάνελ διαχείρισης με τα στοιχεία πρόσβασης μας και στο link που σας έχει δοθεί. Ή συνδεόμαστε στο eshop κανονικά και έπειτα απο το μενού χρήστη μεταβαίνουμε στην διαχείριση του.
ή
Βήμα 2ο
Αφού συνδεθούμε στο πάνελ διαχείρισης επιλέγουμε απο αριστερά στο τροποποιημένο φιλικό μενού την επιλογή "Ρυθμίσεις καταστήματος"
Βήμα 3ο
Στην καρτέλα που θα ανοίξει υπάρχουν όλα τα απαραίτητα πεδία για να καθορίσουμε την ταυτότητα του eshop μας και να προσθέσουμε τις βασικές παραμέτρους. Επειδή την κατέλα "Προμηθευτής" την έχουμε παρουσιάσει σε άλλη ενότητα, σε αυτήν θα δούμε την βασική καρτέλα "Πληροφορίες πελάτη" που στην ουσία αφορούν τα στοιχεία του κατόχου αλλά και αυτού που θα λαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με νέες παραγγελίες.
Πληροφορίες Πελάτη : Συμπληρώνουμε τα στοιχεία του βασικού χρήστη που θα είναι ο διαχειριστής του καταστήματος. Στην ουσία χρησιμοποιείται η ίδια φόρμα καταχώρησης πελάτη και αυτός είναι ο λόγος που ο τίτλος αναφέρεται σε πελάτη δημιουργώντας μια μικρή σύγχυση :).
Πληροφορίες Χρέωσης : Γράφουμε τα πλήρης στοιχεία, διεύθυνσης, επωνυμία αλλά και επικοινωνίας του καταστήματος ή της εταιρίας μας.
Ένα πολύ βασικό πεδίο είναι "Οι Λεπτομέρειες Χρήστη". Εδώ επιλέγουμε οπωσδήποτε την αποδοχή email απο το σύστημα ώστε στο email που δώσαμε παραπάνω να λαμβάνουμε άμεσα ειδοποίηση για νέες παραγγελίες.
Η Freespirits είναι η έξυπνη επιλογή!
Είτε είστε developer, web designer, διαχειρίζεστε ένα eshop, γράφετε άρθρα ή απλά προβάλετε την επιχείρηση σας, η freespirits μπορεί να σας βοηθήσει και να απογειώσει τις δυνατότητες σας. Κάντε και εσείς την έξυπνη κίνηση. Ελάτε στην ομάδα μας απελευθερώνοντας την σκέψη σας, ελάτε στην freespirits. Εδώ οι ιδέες σας γίνονται πράξη!