Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2021 23:38

VM-Eshop : Βασικές Ρυθμίσεις - Στοιχεία Κατόχου

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πως μπορούμε να καθορίσουμε τα στοιχεία του κατόχου και τις βασικές ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού μας καταστήματος  με την χρήση του πάνελ διαχείρισης της Joomla σε συνδυασμό με το Virtuemart.

Βήμα 1ο

Συνδεόμαστε την joomla απο τo πάνελ διαχείρισης με τα στοιχεία πρόσβασης μας και στο link που σας έχει δοθεί. Ή συνδεόμαστε στο eshop κανονικά και έπειτα απο το μενού χρήστη μεταβαίνουμε στην διαχείριση του.

update pricevm1

ή 

login freespirits

Βήμα 2ο

Αφού συνδεθούμε στο πάνελ διαχείρισης επιλέγουμε απο αριστερά στο τροποποιημένο φιλικό μενού την επιλογή "Ρυθμίσεις καταστήματος"

vm store information 01

Βήμα 3ο

Στην καρτέλα που θα ανοίξει υπάρχουν όλα τα απαραίτητα πεδία για να καθορίσουμε την ταυτότητα του eshop μας και να προσθέσουμε τις βασικές παραμέτρους. Επειδή την κατέλα "Προμηθευτής" την έχουμε παρουσιάσει σε άλλη ενότητα, σε αυτήν θα δούμε την βασική καρτέλα "Πληροφορίες πελάτη" που στην ουσία αφορούν τα στοιχεία του κατόχου αλλά και αυτού που θα λαμβάνει ενημερώσεις σχετικά με νέες παραγγελίες. 

vm store information 05

Πληροφορίες Πελάτη : Συμπληρώνουμε τα στοιχεία του βασικού χρήστη που θα είναι ο διαχειριστής του καταστήματος. Στην ουσία χρησιμοποιείται η ίδια φόρμα καταχώρησης πελάτη και αυτός είναι ο λόγος που ο τίτλος αναφέρεται σε πελάτη δημιουργώντας μια μικρή σύγχυση :).

Πληροφορίες Χρέωσης : Γράφουμε τα πλήρης στοιχεία, διεύθυνσης, επωνυμία αλλά και επικοινωνίας  του καταστήματος ή της εταιρίας μας.

vm store information 06

 

Ένα πολύ βασικό πεδίο είναι "Οι Λεπτομέρειες Χρήστη". Εδώ επιλέγουμε οπωσδήποτε την αποδοχή email απο το σύστημα ώστε στο email που δώσαμε παραπάνω να λαμβάνουμε άμεσα ειδοποίηση για νέες παραγγελίες. 

 

Διαβάστηκε 1240 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2021 15:17
Albanidis Dim. Konstantinos

success Imagination is the beginning of creation smiley

www.freespirits.gr | support@freespirits.gr
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια

FAQ Freespirits

Συχνές Ερωτήσεις Για Τις Υπηρεσίες Μας

  • Να σας στείλω γραπτώς το αίτημα/απορία μου ή να σας καλέσω?

    Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας! Για την καλύτερη οργάνωση, εκτίμηση και διεκπεραίωση του αιτήματός σας, προτείνουμε να μας το στείλετε γραπτώς είτε μέσω email είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Ο γραπτός λόγος έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς μας επιτρέπει να εξετάζουμε τα αιτήματα με προσοχή, να τα καταγράφουμε σωστά και να διασφαλίζουμε ότι δεν θα παραβλεφθεί καμία λεπτομέρεια. Αν παρόλα αυτά προτιμάτε να μας καλέσετε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά.

  • Μπορείτε να εμπλουτίζετε την σελίδα ή το eshop μου με νέο περιεχόμενο?